Saturday, April 16, 2005

DVD Writer

今日好忙碌,
朝早唔駛返工,
係屋企上緊網,
收到公司地震既消息。

之後大衛黃同學問我去唔去睇展覽,
話說有個春季電子產品展覽。
咁我兩點幾就坐佢順風車過灣仔喇。
個場館幾大,
四五個展館左右啦,
黃同學好似幾多得著,
不過我就找唔到我想要既資料。

之後四點幾我又要趕返佐敦,
同媽媽去睇中醫,
我亦順手睇下。
不過都幾貴,
七日藥,
早晚各一次飽肚沖水飲,
再加敷面,
要成易發發。

之後同媽媽和 Auntie 去左 Suppermarket,
見到 d 好恐怖既野,
佢地買左八百幾蚊野,
其中六百幾係狗糧!

之後落左旺角,
係金酒井食放題。
不過 d 野出得好慢,
阿媽又係咁係到鵝仲乜未出,
好煩。


去完 Broadway 睇 DVD 錄影機後,
差唔多十點,
我即刻衝上旺電,
因為趕係收鋪之前買張 CF 卡,
係聽日影會個Function 度用。
七成鋪頭都關了門,
結果係三樓買,
貴左幾十元,
無法啦咁夜。
順手買埋個 DVD Writer,
如果佢有埋 Controller 卡賣,
我唔排除我會買埋,
好彩我個張比較偏門,
佢冇得賣,
省回一大筆。

No comments: