Sunday, April 10, 2005

接力賽

今日係一年一度既體育節接力比賽,
地點係香港仔水塘。
今年換左隊友,
配阿健同阿棟。
我坐頭班 971 ,
八點左右到左賽事中心。
換衫熱身後就睇示範。


今日場比賽由 DGS 攪,
以兩個 F6 既帶,
算係攪得唔錯,
不過仲有進步既空間。

至於個示範,
一如以往,
都係唔係好知佢做緊乜。
有個同往年唔係好同既地方,
就係成個示範好多英文……


我跑第一棒,
十點十五分出發,
要拿 16 分(每個控制點 1 至 4 分不等)。
一開始就計錯數,
原本 3+2+3+2+2+4 = 16 剛剛好,
點知有個 3 分 睇錯左得 2 分,
咁一開始就繞去打多 2 分,
其實我可以唔駛打既。
之後一路走,
成程都唔係好見其他賽員,
(當然啦,我條路線咁「另類」……)
跑到一半發現打多左兩分,
咁有一個要上 20米既就特登唔打。
之後就出事了,
有一個控制點我找唔到……><
那個位置好明顯,
我冇理由錯既,
可能被人拿走左。
(今朝施 Sir 話有 d 鐵柱被人拿了)
結果經過 Radio Point 唔入得,
要繞路打多過 Point 先,
要上 30 米呀……><


返到終點同 Controller 報告唔見左個 Point 既事,
最後證實原來放錯 Points ><
幾組成績要取消,
不過獎因為做左所以照頒。
但最後都係頒唔到獎,
因為資料處理錯誤,
出唔到成績。

講返時間,
我負責短途,
成績係 49 分鐘,
阿棟跑長途,
成績係 48 分鐘。
我真係羞家。

不過最近幾場比賽都冇乜狀態,
投入唔到咁,
成日犯錯,
成績好差……><

No comments: