Wednesday, April 06, 2005

禁食

今日都係幫 KCRC 個 Program 埋尾,
星期一晚做到八點幾個問題,
今朝竟然冇事,
激鬼死我。
仲要係我自己試既時候都係唔得,
要個同事入黎幫手,
就即刻得………

之後老闆下午返到黎,
即刻捉住佢 Demo,
一如以往,
第一次總係仲有 d 野未改好。
最慘係原來上手留低左好多 Bugs,
我現家先發現……><

第二輪改完,
老闆開緊會,
唯有等等啦。
一等就等到六點半,
做完 Demo 就已經七點幾。
仲要傾 d 技術上既問題,
暫未有結論。
昨日日記講過 Performance Appraisal,
今日老闆就話想呢兩日做左佢,
唉,
醜婦終需見家翁。


七點半離開公司。
出到佐敦已經八點,
換衫落九龍公園,
剛剛開始了 2.4 km 測試。
之後做公園定向,
我 Shadow 個新人。
新個四個四員好有潛質,
假以時日必可發光發亮。

不過我今日既訓練量係零……><





發生左見幾攪笑既野。
話說阿包問我一 d 信仰問題,
關於禁食。
話說聖經舊約(例如申命記、利未記)之中,
有不少禁食某些食物,
例如,章魚、墨魚、蝦、蟹、貝類等等。
那基督徒係咪要禁食呢?
當我搵到答案時,
除了解答左阿包既問題之外,
仲令到一個為食既傻婆安心。
因為佢驚我唔食,
佢都冇得食呢!

No comments: