Tuesday, April 26, 2005

人肉 Debuger

昨日請左一日病假,
原本累積的工作量唔係好多。
不過有料電視要求個 Demo Unit,
原本係兩個星期交貨,
不過改左今個星期五,
所以工作量激增。

原本個 Product 已經 Developed 好,
咁 Build 一隻出黎唔係咩大問題。
不過我發覺上手留低左唔少 Bugs,
個客要求既仲係一隻 Full Features 既 Unit,
所以我要試晒所有野係咪 Work,
都咪話 Workload 唔大。

昨日又下巴輕輕話 omuser 改個 d 新 features 好易姐,
結果都順利完成。
呵呵呵

話咁快就改完。
之前個長老話唔得,
只係佢冇 update 到 database 個 table 而已。
我 update 返個 database,
即刻冇晒個 d SQL Error。

夜晚返學,
因為上堂已經講晒文法,
今堂係練會話和閱讀理解。





大小姐部電腦燒左火牛,
隻牛年半就報燒,
照計冇理由咁快架 wor,
咩原因呢。





個 Agent suggest 左另一條 Route 畀我,
坐 BA 經倫敦去波士頓。
去程夜晚十二點半起飛,
我晚我考日文考到九點幾,
去到剛剛好。

不過回程就濕滯少少,
星期日上機就趕唔切星期一返工,
星期五同星期六上機,
都冇晒倫敦返香港個程機位……

No comments: