Monday, April 25, 2005

請病假

今朝都仲有少少燒,
但係個喉嚨就勁痛。
本來都仲想返工,
不過媽媽話唔好小病變大病,
叫我請一日假去睇醫生。

睇開那個醫生年紀漸大,
所以媽媽介紹左另一個醫生畀我。
Make 左 Appointment 十二點四十五分,
咁我 Send 左封 E-mail 畀老闆話請假之後,
就再休息左陣。

十二點四十分去到,
首先係畀 d 個人資料登記先,
之後等左大約三、四個人之後就論到我。
經診斷之後,
醫生話我係感冒引玫輕微上呼吸道感染,
所以會發燒、咳嗽同喉嚨痛,
條頸仲腫左 tim。
因為喉嚨痛都幾嚴重,
所以醫生仲特登開左 d 止痛藥畀我。


埋單 $220,
四日藥同一張一日假紙,
總共有五種藥丸、
一種喉痛、
一支咳水。


返到屋企,
食左藥就大覺訓。
六點半左右起身,
換衫出去旺角開會。
話說去開那個網站 omuser.com,
一直都係借友好 Forum 既 server 用。
因為只係借一年到今年年中,
所以要傾下添置自己既 Server 既事。
我既工作,
就係提供網頁 Upgrade 既技術支援。

No comments: