Tuesday, April 05, 2005

Appraisal

前晚攪公司野,
攪到四點幾先有得訓。
因為今日清明放假關係,
昨晚決定大覺訓。
一訓訓到今日中午十二點幾,
因為媽媽昨晚同 Auntie 返左大陸,
工人今日又放假,
得我一個自己顧自己。


食左個麵包,
叮翻熱 d 飯餸食,
之後就係度無聊。
首先係改左個 ICQ Nickname,
之後就係咁打機,
近排玩個滑版 Game,
網址係呢個 http://global.asdfgame.com
Download 完,
Setup 左就可以玩。
呢個係一個 Online Game,
係網上面同人揀「板」,
都 OK 好玩,
不過就食左不少 CPU Resource。





昨日係公司臨走,
有個同事問我係 Word 到點改 d Line Spacing,
係幫佢既同時,
我發現佢打緊 Appraisal。
係 Wor,
又係時候做 Appraisal。
公司每年四月會做 Review,
人工調整一般都係呢個月做,
我想係 Match 返課稅年度掛。
據聞 Workshop 班人有人工加,
我想係為左按撫佢地啦,
辛苦左成年冇雙糧都幾傷,
仲有兩個 Resign 左,
點都要平息民忿。
唔知我地出面呢班 Engineer 點呢,
我唔望加人工,
唔駛炒又或者減人工已經好好,
當然有得加就最好啦。
雖然現在係 Under-pay,
不過公司冇利潤,
我今年既 Input 又少,
都係冇望喇……

No comments: