Friday, April 29, 2005

七個百份點

今日好似打仗咁,
兩點左右出發去個客度,
今朝又要 Debug,
又要做 Calibration,
又要燒 CD,
又要 Pack 箱……

兩點鐘部 Labtop 先 Free 到畀我,
拿拿聲試下隻 Installation Disc。
裝完先發覺個 Desktop Software 有問題,
要再燒過第二隻。
攪到兩點四先出到發。

坐 Taxi 落荃灣有料電視總部,
上最高個層,
入左間好簡陋的會議室。
要用私伙投影機,
私伙拖板……
老闆見我帶夠裝備,
讚我細心呢!

首先係老闆 Present,
之後我做 Demo。
原來佢地唔係咁想用我地個 GUI,
反而要求我地提供 Command Set 畀佢地。
自己 Delopment 既 Product 有個優勢,
就係個客覺得有咩唔適合既地方,
我地可以改到適合為止。
例如今次個客就提出左幾點,
例如要 Query 到個 Device 既 S/N,
個 Device 問個 Radius Server 拿 Username 同 Password 咁,
亦即係話,
仲有好多手尾跟。


五點幾返到公司,
Check 返 d E-mail。
原來老闆兩點 Send 過一封 E-mail 黎,
提及今年有七個百份點既增長。
我想起星戰的一句對白:
「能力愈大,責任愈大。」

No comments: