Saturday, April 09, 2005

賣二手鏡頭失敗記

屋企附近多左間中藥鋪,
有黎自中大既教授贈醫。
媽媽今日佢睇過,
仲幫我約左下個星期六。
不過同時收到個壞消息,
醫生話媽媽個心臟可能有事,
叫佢小心 d,
有 d 擔心 tim。


中午放工後,
出左旺角同五光班舊同學既食午餐,
(我係五年級時係讀善班既……)
我叫左個 $30 既乜乜焗意粉,
不過上菜既時候去錯左威哥到,
結我我食左原本佢叫既物物焗意粉,
貴 $12,
哈哈。


食完飯,
同佢地係旺角行左陣,
之後落左新之城打機。
不過一行四人(其他都走晒),
得 Hardway 一個人打 KOF。
其他三個都係得個睇字。


之後我拿拿臨落尖咀,
因為約左個網友。
話說我買左新相機後,
舊個部就想放,
咁就約左個網友睇貨,
得既話就即刻交收。
不過原來我其中一支有霉,
另一支佢又唔係太滿意,
結果兩支都冇買,
我就睇住張一千蚊紙飛走左……><

賣唔到都唔緊要既,
我可以留返部機粗用既……

No comments: