Sunday, April 17, 2005

春回大地人像攝影活動

今日中午點半去左荔枝角公園,
因為影會有人像活動。
正式地點叫嶺南之風,
嶺南之風座落荔枝角公園第三期,
佔地約一萬二千五百平方米的,
園林內有溪流、橋廊、小丘和建築獨特的亭台樓閣,
是一個具備古典嶺南風格的公園。
全園共有十個景區,
全部與整體設計融合。
十個景區包括「有鳳來儀」、
「群星邀月」、「橋廊畫舫」、
「月起薰來」、「觀雲遂月」、
「奕亭殘局」、「溪流影月」、
「北門茵綠」、「健康去屣」及「泰然自若」。


今天有三個 Model,
分別是思琳、Jenny Kwan 和 Yuki Lau。
我地分成三組,
每組影一個 Model,
半個鐘一節。
休息十五分鐘,
之後換 Model,
總共影三節。


我係 B 組,
首先影既係 Yuki,
第二節影 Jenny,
最後一節影思琳。

第一次影人像,
有 d 雞手鴨腳。
不過好好玩,
尤其是係同其他影友傾返部相機既問題,
應該點樣 Set,
點樣影。
雖然 d 相亦然難登大雅之堂,
但唔影又點會進步呢?
Practice makes Perfect ^_^
經此一役,
我對部機又了解多左。


唔知幾時,
我可以同佢影一輯相,
影得漂漂亮亮呢?

今日 Total 影左 3G 相,
返到屋企,
惡夢黎喇,
個 Harddisk 滿左,
我只係過左其中 2G 而已,
仲要冇 Space 執相,
聽日拿拿聲買 d DVD 碟返黎,
燒咁 d 野,
Free 返 d Space 出黎先。

No comments: