Monday, April 04, 2005

趕 Project

話說我公司有三個老闆,
會返工既有兩個,
另外一個係美國。
通常都係一個返正常時間,
另一個就下午先返,
好夜先走。
當正常時間那個有事唔返,
例如去左開會咁,
下午更那個老闆就會改返上午。
而返下午更那個正正就係我頂頭,
今日佢返上午,
就捉左我地傾 19" Rack 既事。
收到報價單,
不過佢就係到捉錯處咁:
又或冇寫面板有冇紋,
係咪橫紋;
個 Handle 係鋁定係鐵;
個箱係鋁定係鐵等等……


臨 Lunch Break,
被佢捉住問火車公司個 Project 做成點,
結論係今個禮拜尾要寄,
因為份使用者手冊都要改,
所以呢幾日要起貨。
我講左話欠 d 咩咪攪掂,
佢以為仲要攪好耐,
當我話今日攪得起時,
佢好出奇呢!


結果今日全日都係做呢個 Project,
做到 Deployment 呢個 Step。
將個 Setup 檔抄去 Lab 部機,
一 Run 就出呢個 Error Message:
"This advertised application will not be installed
because it might be unsafe. Contact your administrator
to change the installation user interface option
of the package to basic."

攪到八點都攪唔完,
仲攪到 Hang 機 tim,
(好似係你想打機時 Hang 機……)
結果放棄,
之後收工。

No comments: