Thursday, April 28, 2005

朝九晚十二

2003 年 5 月,
公司由九龍灣搬到觀塘,
個日係新寫字樓執野執到夜晚十點幾。
估唔到呢個公司最夜收工紀綠,
會係今日打破。

話說明天要做 Demo,
咁今日要試埋未試既 Functions,
確保 Everythings works well。
我一直都覺得應該冇咩問題出現,
有都之前幾日攪掂左。

點知係五點幾試到 SNMP 時就出事。
首先用 7.x 既 Compiler compile,
做唔到 remote login。
之後試用 8.x 既 Compiler compile,
個 Device 極之唔 Stable,
間唔中會 Hang 機,
仲要係幾密 tim。
不過都未係最大問題,
再大問題 d 都有。
用個 Software remote login 個 Device,
入完 SNMP 條 Key 之後,
Read queries 冇問題,
Read 到 Power、Clock 呀咁。
但係 d Operations 呢,
就全部 Fail。

一路試呀,
Debug 呀,
去到八點半我都未知幾時走得,
當然係返唔到學 tim 啦。
到老闆九點鐘走喇,
我都仲未得,
咁佢就買左份公司三文治,
一杯熱檸茶畀我,
同埋畀埋公司鎖匙我就走喇。


到十點鐘,
我開始由頭睇多次上手為部 Device 寫個本 User manual,
睇吓有冇 Steps 我係 Miss 左。
最後發覺,
原來我入錯左條 SNMP 既 Key,
所以 Read queries 冇事,
Operations 就因為 Security reason 而 Block 晒。
最後就係要解決不穩定既問題。

解決方法係……
用上手部電腦 Compile。
我想呢個係因為 Compiler setting 既問題,
又或者係 SNMP 個 Library 唔同有關。

Anyway,
總算係十一點四十五分攪掂左 99% 既野,
餘下個少少手尾,
聽朝先攪 lu,
總算趕得切坐尾班巴士返屋企。

係 OT 緊既時候,
收到某人係公司 Send 黎既 ICQ Message,
不過我個時太忙,
冇時間安慰佢呢……

No comments: