Thursday, April 07, 2005

派卷

今朝返公司,
開始整理過去一年做左 d 咩工作。
Check E_mail、
Check Outlook 個行事曆。
抄下抄下,
原來都做左幾多野,
足足有一頁紙。
夜晚等同老細開會,
等到成七點先到我。
結果做唔切 Performance Appraisal,
不過好似係老闆預備晒,
唔洗我填?
咁我今朝找得咁辛苦為乜?


好夜先係公司走,
返到屋企飯都食唔切又要出返去上堂。
今晚開新班,
因為讀滿了六期既關係,
有一百元既學費減免,
本來仲有新年個五十元的年玉(利是),
不過我係屋企遍尋不獲,
咁就少減五十元喇……


第一堂會派卷,
因為份卷淺既關係,
高分左係意料之內,
不過都比我 Expect 既低左少少。
原本我希望有 9 字頭,
結果只得 89 分。
我第一次比毛理同學高分呢!


今期有新同學,
原本坐開個位被人坐左,
結果又要坐返第一行。
記得第一期一開始讀又係坐第一行,
後尾被同學仔話我地高阻住佢地,
結果愈坐愈後。
之後又愈坐愈前,
現家返回起點。





有人睇完艾力斯個日記之後,
有個咁既結論:
「原來個個男仔都有同一個功用.....
就係幫女友屋企整電腦,
同教女友個細佬做電腦功課....」

er.............

No comments: