Wednesday, April 20, 2005

研發

繼續做 Trouble Shoot,
一早就麻煩 Workshop 既同事幫我上返頭,
我就係隔離學下,
偷下師咁。
不過要等佢地得閒 d 先,
以Ready 既時候已經係下午。
試完証實係個 Filter 壞,
暫時係死症,
因為冇後備存貨。


之後做返研發的工作,
今次個目標是一件小形光能測量器。
個 LCD Sample 早兩日到左,
我同事幫我測試完,
我現在接手返寫 Firmware。
第一件事係定 Flow Chart,
幾時早 d 乜野,
個 Routine 應該係 Main Loop 行,
定係放佢入 Interrupt。


跟住就係計 Timing。
因為用 I2C interface 同 LCD, ADC 和 EEPROM 溝通,
要有一定既 Waiting Time。
簡單黎講,
即係 Instruction 同 Instruction 之間要有幾多個空指令。





夜晚出九龍公園練跑,
首先係三十分鐘追龍。
所有人排一條隊一齊慢跑,
排頭既帶路,
跑去邊都得,
排尾既就要追上去。
因為有個 Miss 比較慢既關係,
結果成條龍都好慢,
不過原來跑得慢係辛苦過跑得快既。
你要 Keep 住跑既姿勢,
但係速度同行路差唔多,
係好辛苦既。

之後有個三個個 Points 既奪分式,
限時三十分鐘,
我二十分鐘打晒返終點,
不過又放錯 Points,
又圈錯圖,
自己又有少少犯錯,
浪費了唔少時間。
正常既話,
應該十五分鐘打晒。

最後幫手收 Points,
兩個人收,
一人收十五個,
但係我時間仲慢過之前打三十個……><

No comments: