Saturday, April 30, 2005

嚴重 Out Dated 既朱東

今日係短週,
不過都係好早就起身。
因為今日鍾 Sir 教班中一、二既新力軍 OI 既野,
咁我就返去睇下。
有師弟唔明點解我山長水遠都要入去,
或者呢 d 就叫做歸屬感,
雖然畢左業都成六年,
但係一得閒我都想返吓去。
呢個亦係點解早兩年某人返香港,
有一日返去探老師,
我請假都要返一返培正既原因。

係 Break 既時候,
鍾 Sir 問左 d 好攪笑問題。
朱:「你同你朋友點呀?」
炒:「幾好丫。」(其實我未明佢問緊咩既)
朱:「都仲係好朋友?」
炒:「係呀。」
朱:「最好最好既朋友?」
炒:「係呀。」
朱:「之前見你地係日記鬧交鬧得好厲害架。」
炒:「……」

中午和班中六、七的師弟係莉莎食午餐,
我竟然帶唔夠錢,
問卡妮師弟借左三蚊,
之後就返屋企。

四點幾,
會合埋聽完激光矯視講座的艾文和陳溢康,
坐細牛車入沙田艾文家燒野食。
未燒之前,
我們打左陣機,
打左陣牌。
今次左牌輸左既要做掌上壓。
燒完野食之後打左八圈,
最後結數我要做三下,
力王唔駛做,
其他人都係做十下以內。
點幾兩點係艾文屋企離開,
雖然坐細牛車返去,
但返到去都好夜了。

No comments: