Friday, April 15, 2005

度身訂造

火車公司個 Project 終於埋尾,
萬事俱備,
只是欠將 Setup 檔燒碟,
同埋 Print & 釘裝份 User Manual。
因為今日想盡時 d 走,
所以好早就入去同老闆傾 Projects d 野,
費時佢又六點幾先召見我。


話說收費電視又想買,
不過又係有 d Special Reqiuments,
今次仲怪,
想 Run run 下轉 Wavelength。
得唔係話唔得,
解決方法我亦都想左,
不過又要用唔少 Men power 去改。

唔知點解,
原裝既好難賣得出,
個個客都話要改野。


盡時六點幾我就收工喇,
而係同一時候,
老闆召見第三個 Engineer 做 Performance Review。

我臨走前,
開著左火車公司個 Product,
打算煲過夜。
上左車之後,
先醒起聽日係短周,
即係一煲就煲兩日三夜,
希望冇事啦……





今晚返到屋企又係即刻換衫去練跑,
終於可以三十分鐘內完作三個圈。
不過最尾個圈都去得幾盡,
我想如果跑多個,
四十分鐘應該完作唔到。
跑完返屋企先至沖涼食飯,
開胃左,
呵呵呵……

No comments: