Wednesday, April 30, 2003

朋友眼中的我

呵呵呵, 今日炒炒同Joey 都放棄發言權利
由我...............路人甲出o黎講野
(大家請拍手熱烈歡迎....)

拿拿拿, 大家唔好以為路人甲又係炒炒o既另一個分身呀
係貨真價實有個咁o既人架
嗯嗯, 我係一個好可愛o既小姐o黎架.............呵呵呵呵呵(開始癲左)

咳咳, 正經o的先........
今日呢....講咩好呢.....hmm...........不如講下朋友眼中o既炒炒啦

佢呢.....經過我地一班朋友o既長期研究......係咩結果都冇o既
(車........你唔好浪費我地o既時間好冇)
拿, 大家俾o的耐性, 點解我地會一o的結果都冇?
咪由於佢把口囉, 實到死
問咩都唔講, 你知啦, 班舊同學聚會, 大家最鍾意講o既,
除左做邊行之外, 就係有冇男/女朋友啦
咁大家凡親問佢呢個問題, 佢一係就帶大家遊花園, 一係就話無可奉告


咁一人退一步喇
問..."你有冇暗戀人呀?"
呢個問題問足幾年都係冇答案, 其實我覺得佢好有潛質做間諜架
即使俾敵人捉左, 佢都只會帶人遊花園, 遊到頭昏依然咩都問唔到, 幾好........
hmm........得閒要請教下呢方面先

不過咁, 無論佢班大同或者中同, 男定女
大家對佢都有一個共通o既評語.................佢好好人.....
嗯嗯, 咁又係o既, 佢份人又肯幫人, 又冇脾氣
如果你可以挑起佢脾氣, 令佢發嬲, 拜託盡快通知我
呢o的難得一見o既鏡頭真係要錄低佢...
唔知可以賣到幾多錢呢...........呵呵呵

係喇, 炒炒叫我向大家報告佢做gym o既最新進度喎, 佢話
"昨日做 gym
跑 5.7936384 km 用左 42 min, 跑快左又長距離左"
嗯嗯, 大家俾o的鼓勵過佢, 拍下手啦

No comments: