Thursday, April 24, 2003

充實的星期一

今個星期,是很「充實」的一個星期。


四月第一個星期那堂日文班因為非典型肺炎既關係而停課。
老師決定了在前天(星期二)補課,揭開了今次「充實」一周的序幕。


我上日文班那處,教完生字之後那個星期,就會默書。
平時都會有整整一個星期溫書,但今次就只有五日溫習。
但中間又有四日復活節假期 wor,
咁又出左去玩幾日,
咁就更加唔夠時間溫習。
好彩,最後默既時候都識晒,只是大意而錯少少。


之後日文家課
平時有一星期嘛,今次只有兩日;
平時只有一張工紙,今次有三張。


再加上我星期三白天要上班,
晚上要上大學,
時間就更加不足。
只好每晚少睡一小時,
對於我這個貪睡的小朋友來說,
是多麼痛苦的事啊!


星期五要交大學的功課,
星期六要考 JAVA, (不知道只有 15% 的知識,有沒有機會及格呢?)
如果一天有四十八小時用就好了!


雖然好忙,但仍然會玩 icq、newsgroup、傾電話、和看別人日記。
我的日記右手面既交換日記連絡,
每一個我每天都至少去兩次呢!

最近發覺某中同既日記寫得愈來愈玄,
假若你看到的話,可唔可以遷就一下中文不及格的小弟,
寫得淺白一點呢?




ps. To kaman

你留言問我問題,但又唔留下聯絡方法(個 e-mail 假的
你叫我點教你呢?

No comments: