Thursday, April 17, 2003

Joey 與我

昨日講完我的志願,好應該講講我以前打工既事。
但是有好多人問我邊個係 Joey。
有透過「路人留言」啦、有透過電子郵件啦、亦有透過 ICQ 問啦。

所以小弟決定今日首先介紹邊個係 Joey 先。
明天才說我打工既事。


要說誰是 Joey ,有一首歌好適合。
就係陳奕迅既「與我常在」。
大家首先閱讀歌詞。







與我常在

曲:林健華 of Black Box
詞:林夕
編:Lom Leber
監製: Jim Lee


在一起看每齣戲 在一起嘆每口氣

再細常 同偕到老的況味

分鐘也抱緊你 沒有一秒共你別離

還攜手看著生與死



坐著臥著都分享 日日也為彼此設想

站著望著都分享 就在夢內發掘這真相



除非你是我 才可與我常在 一個人 從鏡內發展恩愛

除非你是我 才可畫夜同在 戀不來 從厭倦裡面偷取恨愛

在一起與你工作 在一起與你摸索 兩個人 同時佔有的快樂

每分鐘與你揮霍 沒有一秒沒我在旁 還攜手看著天空黑與光



在一起 會有多美 在一起也會不美

一個人 同偕到老不靠運氣


這首歌一矢中的地描述了我同佢既關係。

我同 Joey 由細玩到大,可算是青梅竹馬。
我有咩心事都會同佢講。
所以佢理論上是最了解我既人。

佢可算是現在同我最親既人,
對我最重要,影響我最深遠既人。
(當然有個最有前途新人力追緊上黎啦


都呼之欲出係邊個了。
其實識得我有番三五七年既人。
都應該意識到佢既存在。
可能只是唔知道佢就係 Joey 而已。

No comments: