Friday, April 25, 2003

定向與我 II

我在四月十三日的日記曾經說過,我玩了野外定向都已經有十多年。
最開心時加入了童軍訓練隊之後兩三年的時間。
因為每次都有一班熟識的戰友一起去。


尤其是中六攪學校的野外定向會那年。
整個幹事會,超過一半都有玩野外定向。
每次比賽,都會約齊一大班人,浩浩蕩蕩咁出發。
比完賽後,又會一大班人去吃飯,多麼熱鬧!


雖然我性格比較內向,但極嚮往一大班人熱熱鬧鬧的活動。
但為越多人,我需要發言既時間就相對地少。
一個內向喜愛熱鬧,是否很矛盾呢?


同是中六那年,我入了香港野外定向集訓隊,
集訓時間係逄星期四黃昏,撞正放學之後要集會。
以我每星期放集會後都要趕快入沙田體院訓練。
其實都唔算係「集」訓,隨了做熱身時會見到其他人,
大部分時間都係自己一個人跑,跑完後教練又不會和你分析而求進步,
這和我自己一個到公園跑有甚麼分別?
所以後來都沒有再去,只有星期三晚跟童軍定向隊練。
現在就算想再入香港隊也沒有能力了。


說回中學既定向會,雖然好歹都算風光過。
但隨著一眾主力畢業離學後,已開始沒落……
很多年沒有見到母校的人在野外定向比賽出現過,
隨左一個,一個畢業了四年仍然厚著面皮用中學的身份跑野外定向的人。
(那個係邊個?你睇緊個既日記丫?


其實早年都仲有一個既,一個次次跑比賽都有三甲既人。
(唔好以為佢好勁,成組得三個人參加而已

現在佢都冇玩喇。


講番自己,出年升班挑戰更高水平的比賽。
我預計至少需要兩小時內跑十五公理的體能及速度,同時腦部還有知覺。
是比正常跑步的速度慢,因為跑野外定向不是純跑,我們還要用腦的。


現在,我大約可以保持知覺用四十分鐘跑五點一公里。
每星期做兩次訓練,每星期均會比上星期跑多五分鐘。
如果有恆心的話,十六個星期後,即是大約在七月尾就會做到時間上的要求。
接著是速度上的提升,同樣是每期均跑快些少。
希望在十月賽季開鑼的時候,我有挑戰列強的能力。
請代禱。





ps. 今年母校多了師弟師妹跑野外定向,據悉有人入了少年發展隊!
希望他們可以保持對野外定向的熱誠。





再 ps. To 76264 的 小BOY:

多謝讚賞,不過點解你抄我的 javascript code 都唔出聲呀?
唔得,我要去你處賣賣廣告!





再再 ps. 剛由電視新聞得知台灣政府剛取消了香港人到台的落地簽,
希望唔會影響我到台灣旅行的計劃啦!

No comments: