Sunday, April 13, 2003

定向與我

數數手指,唔經唔覺都玩左野外定向十幾年了。

第一次接觸野外定向是讀中一那年,當時時為了考取童軍野外定向專章。說來慚愧,做了童軍這麼久也只考了這個專章。既然為了考章而學,成功考取後自然就放棄再玩了(因小弟是個三分鐘熱度既人)。中四那年,唔覺意咁入左童軍定向代表隊,接受正規訓練之後,漸漸愛上了這個運動,一玩就玩到現在。

點解我喜歡玩野外定向呢?
1. 野外定向是個人既比賽運動,跑定向時只得我自己一個人。我不是一個善於溝通既人,甚至於吝惜發言,吝惜表達自己意見既人。所以我讀書時最不喜歡要做 group project,寧願自己辛苦一點一個人做算數。跑定向對於我而言既好處之一係不用和人溝通。
2. 野外定向比賽既最大敵人不是別人,正是自己。跑一百公尺,我地可以看到對手點跑,但係野外定向呢?由於沒有既定的比賽路線,大多路線都係得自己一個。你要挑戰既,唔再係跑得快過某某,而係盡量減少錯誤,跑一場無錯誤既場事。滿遺憾是,十幾年都沒有成功過,盼望不久既將來,我可以成功跑一場無錯誤既場事。
3. 野外定向顧名思義,多數係野外進行。隨了可欣賞風景外,更重要既係可呼吸新鮮空氣。新鮮空氣對現代人黎講真的很寶貴。
4. 小弟自小身子弱,玩野外定向可以促進身體健康。又要上山,又要落澗,次次都需要超過一小時,都幾辛苦架。

今年賽季即將完結(每年九月至翌年四五月),今天是小弟本賽季年度最後一場比賽,於西貢塔門出戰第四十六屆體育節野外定向接力賽,希望挑戰自己成功啦。
講開今年既野外定向比賽,雖然儲夠分數可以來年升班參加錦標聯賽,但整季表演皆未如理想。經常犯下不才錯誤,最經常犯既係受人影響:明明計劃好向左行,見到有人向右行,自己又開始猶疑。希望明年可以改善到這個缺點。
正正因為時犯錯,今年年終排名只得梗頸四,和第三名只相差二十分(大既相差一兩分鐘左右)。幸好在無國界野外定向比賽2003男子四人高級組勇奪冠軍,在野外定向挑戰盾 H21A 組奪季軍,不致於全季食白果。

No comments: