Monday, April 14, 2003

停課

由於屋企今朝電力供應出現問題,我唔知今晚整好未,所以趁現在有電腦係手就打左今日篇日記先。

首先回報下昨天戰況,昨天西貢塔門很熱鬧。經過一輪戰,小弟個隊係男子高級組只得一席第四。
賽後有足球聯誼會,小弟個隊輕鬆大勝(入廿幾球,包括倒掛,只失一球)拿回尾彩。

由於非典型肺炎影響,各大小學被下令停課。
一個星期後的今天,中小學都仍然停課,但其中七間大學都己經復課。
原本以為今日有得上堂,點之今朝收到 prof 封 e-mail,佢話:
「We will stop face-to-face instructions and we will try to use Web-based broadcast as much as possible as the means of instruction for the remaining part of this course」
即係話今晚冇堂上啦,原本按排左今堂要做 present。
你早 d 話取消,我唔駛浪費咁多時間預備丫!
畀成四萬幾蚊,你現在同叫我 self study 冇分別 wor。
個 WebCT (Web-based broadcast 個系統名)d 質素又差wor,
仲要安排係星期四播,邊有時間睇呢?(我星期四上日文班)
講開星期四,都唔知點解個 prof 咁鍾意安排 d 野係星期四做。
上次 midterm 考試又係咁。頭我以為唔夠時間教書(佢真係教得好慢)
個 prof 唔想用左一堂既時間黎考試,所以星期一用番黎教書,星期四考試。
點知考試之前個星期,佢話:「因為星期四考試,所以星期一放假」
prof 你玩我咩?星期一你唔教書,你仲乜安排星期四先考試?累到我上少一堂日文……

打打下日記,又收到個 prof 既 e-mail,閱畢後令小弟有衝動去消委會投訴佢欺詐。
e-mail 內容節錄如下:
1.由今天起打後既 face-to-face lecture 取消,改用 WebCT。
2.網上課堂逢星期一及四播出(又係星期四?!好愛都仲有星期一我選)。
3.Assignment 2 取消 present 部份,只需交 PowerPoint 既 softcopy。但要做多一陪 slides。
4.Final Exam 取消,改做交 group project report。又 group project?如果我 partner…咁咪…
5.份 report 既 format基本上同寫一篇論文差不多,不過只需寫十頁紙。

係呢個時候,收到另外一個 course 既 prof 既 e-mail,佢話:
「星期三照上堂,但要帶田罩同埋唔好坐咁近其同學仔」

點解兩個 prof 可以相差咁遠?
d 頂心頂肺既野唔講咁多喇,講下其他關於學東西既野先。
其實我想學車已經很久,身邊也有不少同學朋友已經考了牌。
我好想考晒一、二、三牌(私家車、輕型貨車、電單車),
不過當屋企人知道我想考三牌,就極力反對。
加上我又抽唔到時間上堂,結果就「想」學車「想」左四年……
唔得,要盡快的起心肝去學車先。

俗語說:「福無雙至,禍不單行」如來係真架!激死我,打打下今日篇日記輪到公司跳保險制。
千幾字冇左,要由頭打過…

ps. 李克勤又由新歌派上台喇,好好聽!






愛一個人



作曲:陳輝陽
作詞:林夕
主唱:李克勤、陳慧琳


李:她間中吻下去便沉睡
  她也許不只一個伴侶
  我受氣不駁嘴也被懷疑在騙她眼淚

陳:他口中有夢想不去追
  他最懂得努力吃喝後尋睡
  橫蠻但卻恐懼被閒話

合:我們變登對

陳:但眼見你責怪她的眼神 

合:流露笑容 對不對

合:當真正願意愛一個人 沒法再愛更需要恨
  要奮不顧身繼續遺憾 誰計較有沒有開過心
  當不計代價愛一個人 大概我也免不了私心
  痛苦使我興奮 連錯愛都吸引 亦顯得我神聖犧牲作陪襯
  曾開了一半口 去問我受夠沒有 然後卻不信還可更難受
  曾經我伸過手 卻又毫無力氣走 怎能夠 愛過了之後 連恨也不夠

李:不愛她說下去亦無味
  肯愛她不太需要道理

陳:愛下去不怕死放任其實亦也因自卑

合:當真正願意愛一個人沒法再愛更需要恨
  要奮不顧身繼續遺憾 誰有錯 錯極也不扣分
  當不計代價愛一個人 大概我也免不了私心
  痛苦使我興奮 連錯愛都吸引 亦顯得我神聖犧牲作陪襯

李:曾開了一半口 卻又怕未算受夠 然後 期待著然後

陳:誰知我鬆了手 縱是毫無力氣走 不用怕 再愛過之後 

合:太多記憶太少淚要流

No comments: