Tuesday, April 15, 2003

非典

我正式宣佈,我已經邏輯上轉左學校。
由科技大學轉了去公開大學。
公開大學既特色是甚麼?冇錯,就係遙距教學。
我昨日講過,星期三仍然有 lecture 上。
但今日收到 Program Director 既 e-mail,佢話:
「所有課堂改由網上發放…會有兩節 Q&A Session。」
簡單講句,就係改為遙距教學。
我要睇 Prof A 那段唔知佢做緊乜既教學錄象。
(雖然平時面對面上堂都已經唔知佢做緊乜,但係碼知佢教緊邊段。)
同聽 Prof B 既教學錄音。
冇計啦,唯有自修啦(本來仲打算一改以前既惡習,現在上多 d 堂 tim )


非典型肺炎(疾病正名為「嚴重急性呼吸道症候群」,英文為Severe Acute Respiratory Syndrome, 簡稱為SARS)。
係香港爆發左一個月有多,政府都還未有效控制到。
原本 SARS 距離我好遠好遠,縱然德褔、淘大、牛頭角都有人受感染,而我又正正係九龍灣國展覽及貿易中心上班。
我都覺得距離我好遠,直到今日收到言個不幸既消息……

前幾日,我講過我心目中既一個好領袖應該怎樣怎樣。
可惜我如何努力也不能在政府身上找到。
港大公布最新民意調查,董特首竟然有四十一點二百分比既人支持佢,都唔知係唔係篤數…

近來發覺自己愈來愈唔識做人,得罪人多而稱呼人少。
都係做返以前既自己,做點點點人而少開口為妙。

以前沒有負擔,說話可以想到邊句就講邊句。
現在唔得,說一句,行一步都要算過度過。
有時驚講者冇心,聽者有意,會唔覺意串親人;
有時驚聽那個只是聽到表面既野,聽唔出內裡我真正想講既意思。

例如現在我唔敢同人講我食左 d 乜野好食既東西。
原本我食到好好食既東西,只係想同人分享喜樂。
但就會被理解為:「你有得食,我冇得食。你講畀我知有幾好食,即係串我冇得食啦!」
所以現在食到有甚麼好食既東西,就只會收埋係心入面自私地自己回味算數。

由細到大,我都將自己收到好埋好埋。
唔係我唔想開放 d,而係我真係唔識點表達。
所以識得我耐既人都會見個我兩個面(沒錯,我係雙子座既。就黎六月,大家識做啦
一個係自閉仔既樣,坐係會坐死角位,野係唔會多講。
另一個樣係亦都可以玩到大癲大肺。

唔知你見得我最多既係邊個樣呢?

No comments: