Wednesday, April 16, 2003

我的志願

頭先做 listening 練習。
一分五一秒既錄音,我起碼聽左半個鐘先做起,睇黎要加把勁兒才行。

今日既題目係「我的志願」。
話說細細個小學第一次作文,通常題目都會係「我的志願」。
咁我地就要用我地有限既知識,去幻想自己大過想做 d 乜。
而其後每年,都仲會有起碼一篇作文既題目係「我的志願」。
(都唔明係咁多篇「我的志願」做乜

咁究竟我寫甚麼是「我的志願」呢?
答案就係:警察、消防員、郵差、醫生、飛機師、清道夫……(下刪數百字

基本上本「社會」課本教到邊,個期既「我的志願」就會寫乜野。
所以我篇篇「我的志願」既主題都係唔同既。

Joey:作文個 d 都係交功課而已,咁其實炒炒你既志願係乜?

個百幾個職業我都仲有點心水既。

第一個想做既職業係醫生。我覺得醫生好偉大架!毫不間斷咁拯救每一個人性命。
可惜,基於兩點,我打消了念頭。
我會考化學只係得 E10 ,所以中六時寧可選考 D 既數都唔選考 E 既化學。
但最重要既係,細膽如鼠既炒炒係好驚好驚血既。
所以見到餐廳見到生牛肉我會面色都變埋。


第二個想做既職業係警察。維持治安,除暴安良,責任多重大。
所以自細我都好鍾意睇關於警察既戲。
如:新紮師兄、傲氣雄鷹、飛虎、新紮師妹……
不過我知道我一定考唔到。
因為……因為……小弟一下引體上升都做唔到


第三個想做既職業係教師。自從小五時開始,我己經想做老師,將自己既知識傳授出去。
不過我係一個沒有耐性既人,教得兩教你都唔識唔明既話,我就火都黎埋。
一個人企係講台對住一班人講野既時候,我唔係講得結結巴巴,就係機關槍咁連射 d 字出黎。
咁既人,都係唔識合做教師。
(好彩假假地都係個註冊 Level 1 定向教練,有空都可以教吓人


有時 d 野往往都係出人意表。我大學選科時選 Information Egineering 而唔選 Computer Science,
很大原因就係唔想畢業做 Programmer。
誰料,小弟現在份工既 Job Title 就係 Software Engineer,即係寫 Program。
鬼叫自己細個時唔好好讀書,攪到冇一技傍身咩!

No comments: