Tuesday, April 22, 2003

擔子

真的很疲倦,很辛苦。
肩膀上實在有太多的擔子。
太多功課要完成:
太多課堂要溫習;
太多事情要處理;
太多問題要思索;
太多感受要顧慮。
我真的怕我負擔不起。


很想很想可以唔聲唔聲走左去。
找處沒有人認識我,甚至沒有人既地方隱居。
一個人靜下,不問世事,專心思索一下人生的意義。


究竟我正在做甚麼?
究竟我應該做甚麼?
究竟我將會做甚麼?
我唔知,我真係唔知。
有冇人可以話畀我知?


唔想呼次則來,揮之則去。
但是,我又可以點?
「忍一時風平浪靜;退一步海闊天空。」
係咪真係咁易忍呢?
我唔知,但我會嘗試。

又,究竟是誰寫這段文字?
是炒炒?是 Joey?定或是第三個人,第三個人格?
我怕,我怕我終有一日會患上思覺失調。


(對不起,心情不佳,,「野外定向篇 II」再延數天)

No comments: