Thursday, May 01, 2003

鳯凰山上看日出

好疲倦呀!
現在時間是十一時半,小弟剛剛由大嶼山返到屋企。

我唔係去完宿營回來呀!
而係上了香港第二高峰鳳凰山山頂(海拔 935 米)睇日出。


昨晚行程是首先在晚上九時四十五分,到戲院看 X-Men 2。
老實說,看完有些失望。特持和化妝都很出色,但故事內容比上集略遜一籌。


看完電影己是零時,趕忙乘地下鐵路入東涌。
我比預定集合時間(零時四十五分)早了數分鐘到達,
奈何我的同事們遲了足足三十分鐘。
幸好還趕上了尾班巴士。


同車還有另一幫人,看他們的行裝,應該都是上鳳凰山。
果然,當巴士沿東涌路駛至伯公坳時,他們便下了車。
巴士司機察覺到我們沒有下車的意欲,十分好人地問我們是否上山看日出,
是的話就應該在伯公坳下車。
但因為我預算過若由伯公坳上山,三時半左右便會到達山頂了,
所以另有出發地點。我們婉拒了他的好意。


當巴士駛到山道和深屈道交屆時,我們便下了車。
我們的路線就是沿昂坪道上經寶蓮寺 -> 鳳凰觀日牌坊 -> 天梯 -> 山頂。


由於隊伍中有女仕,也有少行山的人,
所以我們的前進速度頗慢。用了三小時,大約五時才到達山頂(正常應該不需兩小時)


山頂真的很大風和很凍,幸好我們帶了足夠的禦寒衣物。
但我見到有人只得短袖上衣和短褲,真可憐。


根據天文台的資料,日出時間大約時五時五十二分。
可惜,因晨早多霧,看不到日出,唯有寄望下次機會。


六時十五分,我們決定落山到伯公坳。
由於又是以緩慢的速度前進,用了兩個半鐘頭才到伯公坳。
乘巴士回東涌,到茶樓飲茶後各自回家。






ps. To 阿芷:

> 呵呵, 真係 "冇d咁o既事"??
> 唉...是但信住你先啦... -__-"

你講緊沒有咩事呀?
信我咩事呀?


> 我個d真係擺到明o既"安慰獎"...而家望住d獎都無乜感覺...

我想要個安慰獎都沒有呀!


>喂...o黎個日記好似都唔係好似你個日記啦喎... 你係咪諗住將個dairy易手呀??

一篇半篇外判出去畀人起稿之嘛,我有二審架。
點會咁易將個dairy易手呀?
咪發傻啦!


>路人甲, 你千祈唔好讀咁多書先返hk呀... 女人o既黃金歲月係30歲前呀...有仔都要親嫩生啦...太遲結婚生仔, 會變高齡產婦o架... 男人就話讀得越高學歷越好o者, 女人都係唔係咁好啦...

你同路人甲 d 私人恩怨,私下解決啦!

>你真係考慮一下我o既意見...(好嚴肅咁講)
>哈哈.....^0^

笑住黎嚴肅
你都幾威 wor






再 ps. To 小誼:

你留言問我問題,但又唔留下聯絡方法(個 e-mail 假的
你叫我點教你呢?

No comments: