Friday, May 23, 2003

溝通

特然覺得好矛盾,
我知道同人相處,溝通係好重要。
我也知道男女朋友相處,溝通係更加好重要。
但係奈何保護我的城牆是多麼的厚。
比柏林圍牆更厚,比萬里長城更厚。
我知道,要打破這幅厚厚的牆,唔係一朝一夕既事。
但我怕,十年、五十年甚至一百年後,幅牆都還未倒塌。


可能你地會話:「呢個世界邊有唔會倒塌的牆,分隔東西德的柏林圍牆都係 1999 年 4 月 28 倒塌。」
但係我驚有朝一日呢幅牆倒塌既時候,已經得番我一個。


正所謂「知己知彼,百戰百勝。」
我曾經做過資料搜集,
知道應該點樣點樣;唔應該點樣點樣。
但係知道唔代表做得到,
明知道呢條舊路唔行得,但係點知仍然係呢條通往地雷的舊路前進中。
邊個會成為犧牲品?


好矛盾
好迷茫
好徬徨
有冇人可以教我點做呀?

No comments: