Wednesday, May 07, 2003

旅行

係隔離個日記見到有人去左畢業旅行,
仲玩得好開心,好羨慕。

一年前我 FYP 未做完,就已經有人offer。
交晒 FYP 之後,得一個星期休息,
就己經要上班。都沒去到畢業旅行。

現在回想返,覺得自己有 d 笨。
畢業之後唔玩盡 d,現在有份工係身,想去都去唔到。
奉勸各位,就機會去畢業旅行就好去,
無謂好似我咁事後耿耿於懷,後悔啦!


個開旅行,為左旅行而去既地方唔多。
較遠既有廣州同澳門。
冇錯!你冇睇錯,我冇打錯,
最遠係廣州同澳門。(都仲有國內其他城市,但係當時年紀太細,唔記得是那兒了。)


如果唔係為左去旅行而去的地方,
就去過泰國既曼谷(96 年 SEARCC 電腦比賽)
和土耳其既安卡拉 (99 年 IOI 電腦比賽)

講開安卡拉,唔知大家知唔知,
其實土耳其首都並唔係伊斯坦堡,而係安卡拉。


雖然境外既地方我冇乜去,但係香港境內既地方我都去唔少。
可能因為我玩野外既關係,
比賽地點時常都係郊外地,
而且一般城市人都好少去。


例如灣仔啦(唔係香港島那個,係西貢那個)
「狐狸叫」啦、「牛過路」啦、「昂平」啦、
「黃公田」啦、「白石橋」啦、「東灣頭」啦等等。
係咪好多地方都未聽過呢?
如果唔係因為玩戶外活動,我都未必會知邊呢 d 地方。


但係香港仲有好多地方我未去過,
好似南果洲、北果洲、赤州、龍爪谷 、象門、靈象脊等等。
香港真係有好多郊遊好地方。

No comments: