Tuesday, May 13, 2003

恩師

呵呵呵
兩位阿 sir 大駕光臨,今本店生色不少。

首先同大家介紹兩位阿 sir

chutung
培正中學電腦科主任
香港考試及評核局基本能力評估委員會委員
Cisco Networking Regional Academy Main Contact and Instructor

香港中文大學教育文憑 [主修電腦]
香港中文大學哲學碩士 [主修電腦]
香港中文大學榮譽理學士 [主修電腦]

自稱非常非常惡(記住佢係自稱,事實上就……)

如果冇記錯,我中學七年既電腦課都唔係佢教既,
但係同佢都算幾熟,佢成日介紹工作畀我搵外快



ln
我地叫慣佢做文傑或者 MK
佢 icq 就稱自己做 nature lover
都係培正中學既電腦科老師
教我中六中七 A Level 電腦科,可以話係我既恩師
因為唔係佢每周個幾堂電腦課,我都唔會有充足既睡眠

佢既興趣係音樂和遠足,
佢去過唔少地方旅行,我真係自愧不如。

至於音樂,佢同時係中西音樂既能手
佢曾經係中樂團既顧問導師
又試過係葵青劇院表現唱歌,仲有一 part 係個人獨唱
簡直係繞樑三日。



剛剛去左新地方上班,
係新既地方,希望有個好既開始,
可以大展所長啦。


「要成功,係應該自己求變。而唔係埋怨和原地等待」

No comments: