Saturday, May 24, 2003

回覆留言

回覆一下留言先:

頭先覆 Cross X Over

可能我同你對敏感既定義唔同,
我所體會既敏感,係 sensitive 所種。
sensitive 同推理係冇衝突既。
敏感係指對周遭發生既事物既察覺能力,
敏感既人同不敏感既人都可以推理人,
分別就係後者得到既 information 比前多數多,
但係亦都唔代表後者既答案比前者準。

至於個 d 「你地可能會咁諗……」
其實係我進行推理既時候,
從多角度思考考時其中一方既論點論據。


覆 chungsir:

都估到以你性格咁╴╴(自己填啦 ^_^),你實有睇我日記架喇。

你講得對「退一步, 海闊天空!」
但係現在唔係應該行前一步,應該退後一步定係應該原地踏步既既問題。


原個一條路前面有一幅牆,咁好簡單就解決。
退後一步可能好 work ,因為退後一步可以見到原來可,繞過幅牆就得。
但係現在,係四方八面都有妯,我可以退去那兒?
隨了入面同出面同時鑽穿佢之外,仲有咩方法?
怕就只怕雙方鑽既方向唔會最終唔會相遇,
又或者其中一方係幅牆未鑽穿之前已經放棄。


覆路人甲:

係,我現在係「明知山有虎,偏向虎山行。」
我停係度唔前進又唔後退就係因為我仲未想到解決方法,
由好多野我要考慮,有好多野處理。
我考慮既唔止係明天,後天既既事情,
而係長遠的計劃。
我唔想未肯定個方案 work 既時就膽粗粗去行。

現在就好似行緊迷宮咁,
用 DFS 去 solve,今日退返出黎,明天就可能入過第二個死胡同處。
我想用既,係 BFS 去 solve,縱觀全局,搵條 path 去 exit。

或者對非常事就要用非常手段,希望你今次用藥得宜,唔會過重或過輕啦。

No comments: