Tuesday, May 20, 2003

矛盾

好忙,好多野做。
星期四既要考日文,又要交 Master 份 Project。
份 Project仲要佔成個 course 既 45%……
個 partner 又份爭氣,又係佢提意星期一交換睇,
我已經好唔好意思咁今日先畀到佢睇,
點知佢覆我 e-mail 時竟然話佢個 part 仲未 finish
(係未 finish 定係未開始呀?)
好彩我都有兩手準備,搵定晒資料
有咩風吹草動,我都可以寫埋佢個 part。


至於日文考試,雖則考既內容唔算多,
只係得四課,但係我都溫得好慢好慢。
剛剛中午 lunch break 先抄完第一課
點解係「抄」呢?
因為我將 d 生字抄晒落本簿仔,方便我係街時可以隨時拿黎睇,此其一
(其實通常我乘車時會訓覺,行路時唔會睇,咁…幾時睇呢?)
其二係對於我黎講,抄係最有效率既溫習方法。
因為我係一個冇時停既人,要我坐定定唔動咁去溫,我一定頂唔順(好似同某人一樣)
所我一定要搵 d 野做,咁呢樣野又要幫到我溫書,自然就係「抄書」喇。


可能因為自細我溫書係「抄書」多過「念書」
(專家話同時用多種感觀去會易入腦 d)
所以我多數喜歡用文字多過用語言。
我可以係朋友聚會甚至會議中不發一言,
但是係 newsgroup 、 icq 又或者網上日記這兒可以寫好多野。

但係矛盾既就係我係公開考試中文科中
口試得丁等既差劣成績,而應用文更是不及格
換個角度睇可能係我冇乜語言天份啦
(但係你又去學日文 wor)


唔鍾意講野,但係又會用把口教人 programming,
又係合資格野外定向第一級教練,我的人生真係矛盾,
唔知幾時我會好似電影咁分裂成兩個個體呢?


原來我真係長氣,本來打算寫平時一半咁上下就收工
寫寫又夠晒數,仲要未寫晒想講既野 tim。
留番 d 料下篇先寫,費時又冇晒題材。
(不過分分鐘下次寫就唔記得今日有咩仲未講)




ps. to 小蠻

唔好意思,你兩個答案都錯。
路人甲就估得對喇(你都幾熟悉我架 wor)

我唔係想收收埋埋,
只係唔想過份張揚而已。

No comments: