Saturday, May 03, 2003

抗戰二十年

今晚去左睇 Beyond 演唱會
返左黎幾個鐘,都仲係好 high


好耐冇試過紅館坐啡閘位了。
香港體育館四面閘分別係紅黃藍綠四隻色,
而啡閘位就係體育館中間既位,
理論上係最近表演者的。


對上一次,要數到李克勤同香港管弦槳團那個演唱會。
今次坐第七行,係我咁多次坐係度睇既表現最前既。
當然,我都試過再前 d,例如上年係九龍灣展貿中心睇恭碩良,
不設坐位,我企第一排。


再前 d 都有,中二個年既一個報道會,
我甚至企係台上表演,呵呵呵(Joey:炒炒淨係識搵 d 咸豐年既威水史黎講


講返今晚個演唱會既表現者,就係成立二十周年的 Beyond。
Beyond 我個輩,甚至再早一輩的人,唔多唔少都受過 Beyond 既影響。
我以前學結他,或多或少都因為 Beyond。


由於係 Live Band Show,仲要係一隊 Rock Band。所以 d 音響比一般既演唱會更勁!
d 低音勁到,每一個音都好似打入你個心咁。


演唱會期間, d 觀眾(包括我)好多時都會情不自禁企起身黎,
個身隨著拍子而動,甚至大聲叫囂。


到 encore 部份,大部份觀眾(當然包括我)更企上張椅子上。
仲要 d 保安唔阻止你,真係又 high 又投入。
今次真係破天荒,可能冇下次。
(你試下係其他演唱會企係身,睇下有咩後果?)


上次睇完阿 Paul(Beyond 成員之一) 既演唱會之後,
已經好想睇 Beyond 03' 演唱會。
今晚個演唱會過之後,下一個期待既 Band Show,
就係七八月舉行 "Rock On 2003"
「Are you ready to Rock?」

No comments: