Wednesday, May 21, 2003

城堡

原本今日打算寫下我係中學個學生討論區被人擺上神既事
但因有特發事件,唯有寫左呢件事先。


愈來愈發覺自己唔識做人男朋友。
(我好似冇係個日記到親口承認過我拍拖,唔知有冇人係未知既呢?)
我唔識講野,
我唔識女朋友,
唔識乜,唔識物。


我唔識表達自己(其實係唔想)
我時時刻刻都躲在自己的城堡中,
我的城堡有闊闊的護城河,有厚厚的城牆。
可以保護到自己,我覺得躲在這兒很安全。
今年之前,從來沒有人可以進入我的城堡中,
今年年初,我第一次開了我的城門讓一個人進來,
(死,爆晒自己 d 秘密出黎 tim)
與我分享我的喜與樂,我生活的一點一滴。
但是,可能因為還沒習慣,城門時開時關,
關的時候任何人(包括她)都會被拒於門外,
唯一對外的溝通,就是寫紙條,由城牆上拋出…


雖然我唔喜歡說話,但係我覺得:
「一係唔講,一講就一五一十講晒佢。」
我最怕知 d 唔知 d,要估黎估去。
如果只準我知少少,我寧願甚麼都唔知。


有時覺得,既然自己唔喜歡說話,
倒不如毒啞自己,名正言順不能說話,
乾淨俐落,一了百了。


聽晚既要考日文,又要遞交報告。
日文方面溫習了不足三成,
看來都係兇多吉少了。
至於報告方面,有如石沈大海,
我的組員應承我昨晚會給我他負責的部份,
結果到現在 -- 第二日的黃昏,我還未收到。


希望正在看這日記的你可以幫我代禱,
求神賜我能力與信心,可以好好處理事情。
可以順利交到功課之,考試又順順利利。

No comments: