Thursday, May 22, 2003

胡思亂想

有時我會想:「如果人人係有咩事既時候都可以一五一十講清楚佢,咁呢個世界會變成點呢?」


我係一個鍾意胡思亂想既人。
有好多野我都會想到好遠好遠,例如一拍拖我就已經想到十年後會點,
有咩野要準備;有咩野問題將會遇到,要點樣解決等等。


我求知慾好強,我唔介意人地話我八,
任何事都要攪到清清楚楚,明明白白才肯罷休。
遇到有野我唔明白,又再沒方法去找答案既時候,
我就會自己去想,假設很多很多既野,然後估過答案出黎。


我唔係一個蠢人,所以好多時我都估中。
好似考試既時候,明明唔識,但係都可以估到個大概答案出黎。

但是我有時更係一個聰明過頭既人。
俗語說:「聰明反被聰明誤」
我就係活生生既例子。
有時個答案可能好顯淺,但係我會估到很深入,甚至深入過頭。

我又係一個頗敏感既人,少少既蛛絲馬跡都好容易會被我察覺到,
結果呢少少既蛛絲馬跡又會成為我的思考課題。


所以我其實都有少少神經質(簡單黎講即係有精神病,俗稱「癡線」)


但係其實我好怕猜度。
我怕我估錯,有時更怕我估對。


有時我會諗,如果我係阿呆而唔係杞人,
無憂無慮,日子會唔會過得好 d 呢?
又或者,其實呢個係度身訂做畀我既考驗呢?


唔好意思,周期性精神病發作。
悲觀人格浮現左出黎,
呢幾日都寫左 d 咁灰既野出黎 tim。

No comments: