Tuesday, May 06, 2003

民以「食」為天

早兩日呢度個 server down 左
我要今日早上先可以 upload 番早兩日的日記。
希望唔會有下次啦


今日談談我喜歡興不喜歡的食物。
基於家教既問題,基本上我係乜都食既。
仲要係唔會浪費食物,例如我去食店叫一碟飯,
無論碟飯幾多幾少,我都會食晒,除非碟飯變壞了。


所以和我一齊吃飯會見到一些有趣的現象:

如果係隻抽式(每人各自叫自己食既野)
你地會見到我唔係食好多,
例如麥記一個豬柳蛋漢堡加一杯細朱古力奶昔已經可以係我既晚餐;

但係如果係圍抽式(叫完 share 食)
你地會見到我食好多,
通常會做「清道夫」包底食晒所有食物,
所以食量有可能比隻抽式多成倍。


講回食物,雖然我說我乜都食,
酸既、甜既、苦既、鹹既我都會食,
唯獨是辣既食物,我好怕食。
因為我本身體質是多汗,
食辣野既時候就會全身出汗,大汗淋離。
所以食辣野就唔好預我,少少辣都唔得


另外,我好怕 d 水汪汪的食物,
例如椰菜,生菜呢 d 會自己出水既食物。
我平時返工帶飯盒,一打開個飯盒,成盒都係水
我望見就即刻無晒胃口。

如果食蔬菜,我比較喜歡 d 爽身既,有莖既菜。
例如菜心,白菜仔、西芹、甘筍、西蘭花等等。
莧菜、九王、通菜、芥籣等等都可以接受。


唔知我算唔算隨便得黎又食得挑剔呢?

No comments: