Tuesday, July 17, 2007

慚愧

因為使者就黎離開香港,
所以我要係呢個零星期預備好隻 Photo CD/DVD,
進度當然係零啦,
(咪又係臨急抱佛腳個隻 LOR……)

今晚趁有時間係屋企,
終於將 Wallet d 相炒過去 Backup Harddisk。
過完之後發現,
今次於行唔係影左好多相,
說來慚愧,
同行既人影左六百幾七百張相,
我只係影左三、四百張相,
仲要唔少係炒左既,
唉……

同行所影既六百幾張相,
只係頭個幾日既,
佢因為打爆左張卡,
所以先暫存係我個 Wallet。
而我個三、四百張,
就係已經包晒整個旅程。
換句話說,
佢影多我成位相。
真慚愧……

過完相之後後就係執相,
唔執光暗個 d,
At least 都要將 Raw Convert 去 JPEG,
唔知又攪幾耐呢?

星期六上左個 Friend 屋企玩 Wii,
愈來愈鍾意玩 Wii 喇。
剛好有個 Friend 識人入貨,
有特惠價。
最後決定買,
不過平就總有代價既,
就係要等一個月先有。

同埋呢部係日版機,
而他方的那部係美版機……
D Game 冇得交換玩……

當一個月後有貨個時,
唔知買機個股熱情仲係唔係到呢?

No comments: