Friday, July 06, 2007

永遠等待

今朝一早就收到個問候我身體健康的電話,
有心,
多謝,
除了有 d 咳、
有 d 痰、
有 d 鼻水、
有 d 喉嚨發炎、
個人有 d 疲倦、
有晒感冒的病徵之外,
都仲叫正常既。

同一個電話,
亦都談到去向既問題,
亦都問過我意見。

老實說,
我唔覺得有得選擇。
你說的對,
咁同現在沒有分別,
唯一既唔同可能係 12 個小時和 1 個小時的分別。
但是,
如果真係要 0 小時的話,
可能就要轉行,
你捨得放棄咁多年的努力嗎?

當然,
等待之後仍是等待,
總有點唔開心。
但是,
這是一個 Day 1 時已知的事實,
不是嗎?

我當然唔希望 > 0 小時,
但我更唔希望因為我一個人,
而放棄咁多野。

更何況,
好多人話難既野,
咪又一樣過左四年幾,
好難咩?

No comments: