Tuesday, July 10, 2007

係我擇既

有人以一個經典廣告對白回應我之前既 Blog。

話說呢個係一個和記既廣告,
1998 年 5 月 10 日首播。
男女主角係黎明和 Lee Ann,
拍攝地點係加拿大的雪山,
廣告主題曲是黎明主唱的「我這樣愛你」。

廣告內容承接上一輯,
講述 Leon 和女角 Lee Ann 去滑雪,
但之前剛吵架。
Lee Ann 以黎明的上一輯的一句話:「男左女右」,
和黎明分開滑雪。
隨後衝下一道非常陡峭的山坡,
結果 Lee Ann 跌落叢林,
在雪山懸崖受傷被困。
Leon 為救女友也衝到懸崖下,
最終由直升機拯救二人。

係崖下,
有以下經典對白。
Lee Ann 問 Leon:「我係唔係好任性呀?」
Leon:「係,不過係我自己揀既!」

Anyway,
確定左明日要上個客到 Debug,
自己一個上去,
冇人照應,
有 d 驚。

唔知會唔會坐錯車,
唔知會唔會迷路,
唔知會唔會被人打劫呢?

因為明天唔係香港公司的關係,
今日要同靚仔補課,
教多佢多 d 關於個 Programs 既野,
同埋安排定佢聽日要做 d 咩。

唔知個靚仔聽得到幾多,
吸收得到幾多,
明日又做得到幾多呢?

No comments: