Wednesday, July 11, 2007

賣豬仔

今日有被賣豬仔既感覺。
話說,
今日上大陸個客間廠,
冇人接要自己去,
OK 冇問題。
我都係上到羅湖,
跳上的士,
照講(畀佢睇)地址,
等司機車我去。

不過我一出閘就脫腳,
上錯的士……

話說深圳有三種頻色的士,
紅色、黃色、綠色。
黃色的只能在深圳特區內行駛;
綠色的只能在深圳特區外行駛;
紅色的既能在深圳特區內行駛,
又能在深圳特區外行駛。

我要由特區內去特區外,
應該坐紅,
但第一次上錯黃。

Anyway,
個司機都只係識去那個地區,
去到都仲要問點去目的地。

其實今日上去係幫個客除錯,
之但係,
我坐正係隔離睇個大陸 Engineer 試,
又識極都試唔到有問題。

到六點鐘,
大陸 Engineer 話都差唔多,
不如到此為止云云。

咁行返去 Main Building,
見到有架廠車停係到,
個大陸 Engineer 話個架係返羅湖,
之後見到同我聯絡那個「香港」 Engineer,
背住個背包,
同我講左兩句(關於個 Project),
就好急咁上左架車,
然後架車就開走喇……

我上黎幫手,
冇車接我黎,
冇人帶我黎唔緊要。
係咪走都要我自生自滅呢?

結果我走左半個小時,
先找到架綠的,
載我去檢查站轉紅的……

No comments: