Sunday, July 08, 2007

死硬四點零

今晚要去飲,
飲之前,
去左睇 Die Hard。
買左 16:40 飛,
約左人 19:00 係佐敦等之後上去,
時間上應唔容許我睇完戲先返屋企換衫,
結果我先返屋企換衫,
再出返黎睇戲。

換完衫出門口個刻,
係 16:30,
結果當然係坐的士去戲院啦,
坐的士有兩個原因,
一係時間唔係好夠,
另一係天氣太熱,
唔想出晒汗。

Anyway,
睇完套戲既感受係,
如果我對電腦既知識少 d,
我想我會睇得開心 d……

睇完戲 19:25,
坐地鐵去佐敦。
上到酒樓冇野做,
坐埋一二角打 PSP。
聽到男家同事請預備影相既召喚,
行返出黎,
見到舊同事同舊老闆,
一路傾計一路等,
結果等左成個鐘……

個廳既設計係兩個正方形,
一個角相連(其實係兩個廳用晒),
我 D 坐係「偏廳」既,
又係唔知發生緊咩事。
不過為負責洗碗那個可憐,
一道菜一隻碟……

擺酒始終都係覺得好煩,
唔好攪我。

不要以為我冇做過野,
只係一日唔係黎真,
一日都好難確定佢係咪應承……
幾時黎真,
我又係決定唔到,
結果都係等……

No comments: