Monday, July 09, 2007

老友入院

果然係暴風雨降臨,
今日兩個 Project 都追魂 Call……
可惜,
今晚唔可以 OT,
因為老友入左院。
聽講係肺炎,
今晚同 Sunny 去探佢,
老友係咁被佢媽責罵,
話佢病左咁耐都唔睇醫生……

老友入住威爾斯,
所以今日走既時候同靚仔同路,
順手教佢坐 89X。
89X 又平又快,
都唔知點解靚仔日日都係城巴轉地鐵……

雖然壞消息接二連三,
但都有好消息既,
Sunny 作戰計劃就黎成功,
都係一件開心事。

Anyway,
探完艾文,
原本應該同 Sunny 食野,
不過我約左人係旺角收野,
結果中途要落車。

一支公去左 KFC 食野,
新既黑椒雞,
好香好脆好好味。
雖然鍾意食,
不過都係少食為妙,
唔單單因為熱氣,
而且佢 Hit 中我既死穴。

我咩都食得落肚,
縱然好難食既,
基於唔浪費既原則,
我都係照食可也。
只有一樣,
我無能為力,
就係辣喇。
點解 KFC 所有脆既雞類食品,
都係辣架?

No comments: