Monday, July 02, 2007

手信匯報

日本旅程既最任務 -- 派手信,
終於今日完成。
完本打算等細我得閒找我,
我先畀佢。
後尾想想下,
都係唔好喇,
我直踩上佢屋企畀佢好過。

派完手信,
係時候講下買左咩手信。

三虎每人都有一件長袖 Tee,
長袖既好處係 In--worst-case 忙到唔得閒派手信,
可能冬天先畀到佢地。

另外每人都有度身訂「買」既手信。

首先係艾文,
佢獲得既,
梗係有一個扭旦啦,
仲要係胸針扭旦。
佢當年畀咩我,
我當然要畀返 d 咩佢啦。
隨此之外,
仲有一盒叫「休足時間」的貼片,
貼上去有冰冰涼涼的感覺,
仲可以讓足部達到舒緩功效。
最適合艾文個份成日要行行企企跑跑的工作。

細牛係我地四個當中,
唯一仲不停進修緊既。
所以佢得到既,
係兩個學業御守,
一個係 From 淺草寺,
另一個係 From 明治神宮。

阿力個份最難諗,
本來想找 d 同琴有關既,
又找唔到。
冇理由買隻 PS2 Game 返黎架。
結果買左個攝門既野,
個 Design 係好似以前讀書 d 廣告彩顏料咁。
佢外甥女成日上佢屋企,
攝住度門就唔驚大風吹度門撞親佢喇。

No comments: