Sunday, February 27, 2005

定向外挑戰賽

今日係渣打馬拉松,
年年都撞時間,
今年都唔例外,
我去 AYP 個定向外挑戰賽。

差唔多成九點先出門口,
坐 K16 去南昌,
轉西鐵去荃灣西。
一出地鐵站就已經見到傾盆大雨。
坐 51 號巴士上到牛寮,
先知天文台出左雷暴警告。
雖知道有雷暴警告,
比賽係唔可以舉行既。
一路等呀等,
十一點幾時,
終於收到消話順延三十分鐘,
即刻換衫熱身。

十二點出發,
之前有一分鐘睇圖時間,
一開始,
已經唔行大圍方向。
先打孤立係地圖西北既四個 Points,
之後順時針走,
當時只得三個人走呢個方向,
阿棟、KK 楊同我。
我當然唔夠氣跑,
漸漸被佢地放甩。
去到差不多最南,
我做了個錯既決定,
就係落埋最南,
結果遲了八分鐘返終點,
總共打了十六個 Points,
得 350 分,
被罰 80 分,
結果得 270 分。





下個星期去那個地方既資料都幾難找,
我行個四五間書局既,
找旅遊書都找唔到。
最近既係加州同 LA,
一係就提都冇提,
一係就只講迪士尼,
最多個本,
都係得五六頁。
但係我冇理由為左 D 五六頁,
買本五六百頁既書家嘛。





因為大衛同學既疑問,
我先知道原來有幾日既日記,
都畀佢食左一段出唔到。
受影響既日期包括 2 月 17,20,23 和 24 日,
其中有一段都幾重要。
一查之下,
發覺原來 HTML 錯左 TAG,
現家改返了。

No comments: