Friday, February 11, 2005

超人特攻隊

今日又係訓醒之後就出街,
今日下午約左紐版踢波,
地點係灣仔公園。
呢個場好耐之前都同大衛、馬神去過,
唔錯架。

今日我只係入左兩球,
有 d 少,
不過嘗試過助攻,
可惜次次都係差少少。

今完之後,
去左大快活食下午茶。
收到 Alex 電話約我出街,
我話我係灣仔,
咁橋佢係銅鑼灣。
佢係機鋪打緊機未夠鐘,
(個間係段時間收費而唔係逐鋪收費)
我就行落銅鑼灣,
上左 Sogo,
買左個 70L 既大背囊。
本來上買個 spoon,
不過行晒都淨係得金屬做既。
之後又想行埋十蚊店,
不過 Alex 打黎話到左,
咁我唯有離開 Sogo。

Alex 話去睇戲 wor,
不過銅鑼灣點會仲有飛賣。
結果我地出到電影中心,
都係得頭二行咋。
買完飛,
去左一間想試好耐既餐廳 -- 蒜頭屋。
叫左個二人餐,
幾好食,
而且幾多野,
未必食得晒。

之後入場睇超人特攻隊英語版,
好好睇、好好笑。
完場出字幕時,
我以為得我兩個睇晒 d Credit 啦,
(其實 Alex 係等我)
點知原來都唔少人睇埋先走。

No comments: