Friday, February 25, 2005

計錯數

今晚放工出左黃金買參考書,
第一站係地庫那間簡體字書店。
行晒成間書店,
終於讓我找到昨日講個本書。
除此之外,
仲買左一本純講接口既,
同埋一本教用 PowerLogic、PowerPCB 既書。
PowerLogic、PowerPCB 呢兩個 Software,
係用黎整線路版既,
線路版就例如你打開電腦機箱,
睇到那塊 Motherbroad 咁,
你見唔到電線飛來飛去,
全部都係藏在底板度。

本來仲有一本講 Software Development 既書想買,
不過我較想買同系列另外一本講 Research & Development,
可惜找唔到。

到畀錢時,
三本書分別係 $40, $49 和 $43。
我畀左 $130 之後係度等。
我未畀夠錢但係就係度等找錢,
跟住收銀那個話就咁 $130 啦,
我仲以為佢收貴我,
點知其實係我畀少左。

之後繼續行,
買左 Print CD 既 Label。
$30 得 20 張,
$95 有 200 張,
當然買 200 張啦。

之後上埋二樓,
幾經掙扎,
結果都係冇買 DVD Burner,
雖則 $545 又幾吸引。


返到屋企,
收到我本護照喇,
有成十年簽證,
呵呵呵

No comments: