Wednesday, February 02, 2005

懷才不遇?

畀人讚我叻
真係有 d 唔好意思喇。





公司上唔到 ICQ,
連 www.icq.com 都去唔到。
結果今朝我係屋企抽低 login.icq.com 個 ip address,
返到公司硬入個 ip 入去,
咁就攪掂。
跟住發覺 MSN 都入唔到,
又係硬入 ip address,
Mission Completed。





返工最怕懷才不遇,
現在有人賞識,
有上位既機會。
不過個 Stoper,
竟然會係自己度,
係自己唔敢去馬。

應該驚既係冇單黎,
我驚既反而轉調,
驚有人落單……





夜晚出左 SOC 練跑,
今次個訓練內容係二十七個 Points 既奪分式。
限時三十分鐘,
我用左二十分鐘打晒,
第一個返黎。
阿棟中段漏了一個沒打,
要走返轉頭。

講返 d Points,
每個都有條簡單四則運算數式,
要寫下答案。
我竟然計錯 22-6,
我寫左 14,
真失敗。

No comments: