Monday, February 21, 2005

找唔到卡數?

中午食完飯,
去左大新銀行交簽證費。
去銀行之前,
要去提款機拿錢。


咁順手 Check 埋過 Account Balance。
發覺個 Credit Card Account 仲係負好多。
話說上個月 Set 左二月十六日自動係 Saving 過錢去找卡數,
我 19 號 Check 過一次,
發覺冇過到數,
咁過左最後還款日,
咪即刻 Login E-Banking Check Check 左,
點知佢 Show 出黎話係三月十六日。
咁我就即刻選 Transfer Now 啦。


今日 Check 都未過到數,
有冇攪錯?
返到屋企上 E-Banking 睇睇,
佢寫我 Saving 既錢已經減左,
但係就冇加落 Credit 個邊。
唔通我過錯左落阿媽家用個邊?


打電話問媽鎷啦,
飛左去留言信箱,
咁唯有講低等佢覆啦。
之後為左保險,
係 Saving 過多次錢落 Credit。
佢寫話要一個工作天 Process,
今次未減我錢,
只係 Avialable Balance 個度少左。


二月二十二日後記:
第二朝訓醒,
第一時間上 E-Banking 睇睇。
發覺過左兩次錢落 Credit,
嚇得我丫………

No comments: