Wednesday, February 09, 2005

花車巡遊

大年初一,
恭喜發財,
祝各位萬事如意,
學業進步,身體健康。

我其實感覺唔到咩新年氣氛,
最應節咪屋企好多糕 lor,
五六底左右啦。
唔知我要食幾多日呢?

今朝起身都兩點幾,
(其實都唔應該講今朝)
拿拿聲整野食,
冇錯,就係昨日淨既半碗飯,
少少餸,同埋最重要 d 糕。

之後就即刻拿齊裝備出門口,
咁趕去邊?
咪就係過海影花車 lor。
以往花車巡遊都係大白天,
今年就係夜晚。
但係都要早早去霸位,
冇得睇巴西對香港。
係我 Set 緊腳架既時候,
有人訪問我 wor,
不過唔知係邊份報紙喇。

企左成三個鐘左右,
先見到 d 花車黎。

如果要比較日頭花車同夜晚花車,
夜晚花車就好睇 d,
不過就難影 d ,
我炒左好多相,
好彩係用數碼唔係菲林姐。

今年 d 團隊都有唔同種類,
有可愛小朋友、Hip Hop、銀樂隊、
海浪公園、迪士尼、國泰、警察、
日本暴走、加納比海、性感啦啦隊等。

遠左之後,
十點幾去左茶餐廳食野,
不過如行去後巷,
再上樓梯,
一路行,
我地一路話似無間道,
上到去,
真係有張無間道海報。


#1 開始之前


#2 米奇與米妮


#3 高高在上


#4 低炒之高處不勝寒


#5 花車中的普通車


#6 鼓舞飛揚


#7 快樂的小雞


#8 香港花車


#9


#10


#11


#12


#13


#14


#15


#16

No comments: