Thursday, February 10, 2005

初二夜,煙花夜。

每年既年初二都有煙花匯演,
今年都唔例外。
舊年既年初二,
我問 Alex 借左支腳架出左去影煙花,
地點係銅鑼灣避風塘條長堤。
今年我都有出去影,
亦都係同 omuser 班影友。
但今年個地點改左係九龍,
西隧出口附近片爛地。


今日都係點幾鐘起身,
之後拿拿聲出西隧口條行人天橋回合其他影友,
之後就行去爛地。
其實咁早出發,
主要就係要霸位,
其次就係驚警察會封路入唔到。
不過其實個度唔係咁多人知,
所以唔駛咁早都得。


到達目的地時好早,
只係四點幾,
煙花匯演八點先開始,
成四個幾鐘做咩好呢。

我地結果玩狐狸先生幾多點,
不過太耐冇玩呢 d Game,
攪到我輸左。
之後又有玩何濟公,
一個人捉十幾人,
的確係幾難。
之後加多個人,
兩個人捉就好玩 d,
不過我一次都未試過被人捉到呢!

煙花未到八點就開始,
電台新聞都未播,
歷時廿幾分鐘。
我係咁按快門,
係爆光期間就可以欣賞煙花。
因為我用十秒慢快門,
連埋相機做 NR 個十秒,
每影一張就廿秒。

對今年 d 煙花有少少失望,
好似冇舊年咁正咁。

係奧海城食完晚餐,
就返左屋企執相。
今日 d 相都係影得唔好,
不過已經好過上一年。

#1


#2


#3


#4


#5


#6


#7


#8


#9

No comments: