Tuesday, February 01, 2005

團購

今晚好趕,
幫奧林派攪團購,
今晚係旺角提貨。
約左佢地七點,
結果最遲那個七點半先到,
我行到返屋企都成八點,
食飯食到一半就趕住出門口。

去到日經已經八點七,
不過老師之前個堂仲未落堂,
即係我唔算遲到啦。
個班房得個小貓三四隻。

到正式開始上堂,
都唔夠一半人到左。
一路上堂,
一路有人遲入黎。


今堂頭半個鐘都係對答案,
除了聽解,
我做晒其他個 d,
係咪好叻呢?


餘下半個鐘教文法,
只係講左第一點,
就夠鐘落堂。

Moly 話呢班教得比以前兩個鐘一堂快。
不過我就唔係咁慣喇。
以前肯定兩堂一課,
第一堂教生字和文法,
第二堂主要會話和聽解,
好有系統咁。
而且對答案會係教完書先對,
唔會點影響教學進度。

但係現在呢?
我覺得對答案用左太多時間喇,
而且時間控制都唔係咁好,
就好似今堂咁,
文法教得個少少,
好似兩頭唔到岸咁。





返到屋企繼續做花木蘭,
開頭打自通頂攪掂佢,
結果都係太眼訓頂唔順。

進度係餘下 Plan A 既三分一中既三分一,
Plan C 未有寸進。

No comments: