Thursday, August 31, 2006

On The Edge

今晚去左睇戲,
因為就我唔知放工放幾點既關係,
所以係 APM 睇,
好讓我唔駛咁趕。
睇既係一套港產片,
叫做黑白道。
講一個臥底完成任務後,
回歸警隊既故事。

套戲一開始,
首先會播出邊個主演呀,
邊個導演呀,
邊個攝影呀咁。
以藍色做主 Tone,
但我既感覺係:
「我係咪買錯飛睇鬼片?」

套戲一開始就用倒敘法,
講有個人中槍倒在血泊中,
然後鏡頭一轉……故事開始。

而故事中間,
用左好多插敘法,
主要都係講返 d 回憶。
不過唔知係我蠢定咩,
好多時我都跟唔上。

雖然呢套唔係恐怖片,
但係有人就睇到好驚,
成日縮埋一角。
尤其是 d 少少血腥場面,
就會聽到:「嘩,好多血,好恐怖呀…」
原來有人怕血,
怪唔之得上次叫佢買飛,
佢寧願買戀愛初歌都唔買狗咬狗啦。

Anyway,
套戲都值得一睇既,
期望有機會睇埋同期另一部港產片,
劉青雲主演既我要成名。

1 comment:

Anonymous said...

事先聲明, 我唔係怕血, 想當年生物堂玩解剖, 我係玩得好開心架

我只係怕睇在人體上開刀, 所以o的咩割脈呀, 生仔呀, 整容, 亂刀插人砍人等, 我就會睇到毛骨悚然喇......

亦因為咁, 我當年完全冇考慮過醫學院
(其實最大原因係成績差.....哇哈哈)